WYCIECZKA DO ZAKOPANEGO

30 maja 2017 roku uczniowie naszego gimnazjum wraz z nauczycielami p. Joanną Bednarską, p. Danutą Nowakowską oraz p. Zdzisławem Nowakowskim wybraliśmy się na trzydniową wycieczkę do Zakopanego. Pomimo bardzo wczesnej godziny wyjazdu dobry humor nas nie opuszczał. Około godziny 1000 byliśmy na miejscu i żeby nie tracić czasu od razu wyruszyliśmy do Doliny Kościeliskiej. Wędrowaliśmy około 6 godzin, zmęczeni po ciężkiej wyprawie wróciliśmy do pensjonatu gdzie czekał na nas obiad.

Następnego dnia już o 730 zjedliśmy śniadanie i wyjechaliśmy w dalszą trasę. Około godziny 900 spotkaliśmy się z p. przewodnik która oprowadziła nas po Hali Gąsienicowej,  zobaczyliśmy również Czarny Staw Gąsienicowy. Aby wzmocnić siły mieliśmy również godzinny postój w schronisku PTTK „Murowaniec”. Później przemierzaliśmy kolejne kilometry szlakiem turystycznym który poprowadził nas do autobusu. Zmęczeni, ale też podekscytowani około 1530 wróciliśmy do pensjonatu. Dzień zakończył się niespodzianką, w godzinach wieczornych zostało zorganizowane ognisko, gdzie we wspólnym gronie miło spędziliśmy czas.

1 czerwca jak co dzień, po śniadaniu o godzinie 800 znów wyjechaliśmy podziwiać górskie pejzaże. Około 830 byliśmy już na parkingu, następnie maszerowaliśmy 8 km drogą asfaltową w kierunku Morskiego Oka. Minęliśmy Wodogrzmoty Mickiewicza, które słychać było z daleka ze względu na huk wody spadającej na głazy w dole wodospadu. Zobaczyliśmy również schronisko im. Stanisława Staszica. Po czym szczęśliwi ujrzeliśmy Morskie Oko. Mieliśmy czas na podziwianie pięknych widoków. Niestety godzinę później musieliśmy ruszyć w drogę powrotną. Przez całą drogę rozmawialiśmy o swoich wrażeniach. Następnie pożegnaliśmy się z p. przewodnik i ruszyliśmy do pensjonatu gdzie się odświeżyliśmy i zjedliśmy obiad. Około godziny 1600 wyruszyliśmy już do Klimontowa. Około 2130 byliśmy już na miejscu. Zmęczeni, opaleni oraz bardzo podekscytowani wróciliśmy do domów. Wycieczka nam się bardzo podobała, jesteśmy bogatsi o wiedzę, jaką przekazała nam p. przewodnik. Cieszymy się również, że mieliśmy okazję zobaczyć tyle niesamowitych miejsc. Z pewnością będziemy długo wspominali tę podróż.